Hogyan NE veszítsd el a látogatókat a weboldaladon? – élő kiscsoportos workshop 2024.03.28-án Budapesten >>> RÉSZLETEK

kitti 2022 068 min

Beke Kitti vagyok

Szolgáltatás alapú, inspiráló női
vállalkozóknak segítek kimaxolni a szakértői státuszukat a weboldaluk segítségével, és versenyelőnyt kovácsolni a személyiségükből.⁣⁣⁣ Katt ide, ha szeretnél jobban megismerni.

A leghasznosabb olvasnivalók:

subscribe min

Ingyenes videó

Hogyan tűnj szakértőnek a weboldaladon 3 lépésben?

Az ajánlatkérés folyamata

Szeretném röviden bemutatni az ajánlatkérés folyamatát, hogy tudd, mire számíts.

Fontos tudnod: nincs árajnálat félinformációk alapján, konzultáció nélkül. Egy pár mondatos email alapján nem lehet pontosan átlátni a feladatot.

Ugye te sem szeretnéd, ha az orvos találomra írna fel gyógyszert?

A szakmai hitelességemhez is hozzátartozik, hogy nem a levegőbe beszélek, hanem a vállalkozásod számára legmegfelelőbb megoldást dolgozom ki, sablonmegoldások nélkül, ezért az elérendő céloknak és megoldandó üzleti problémáknak megfelelően egyénre szabott árakkal dolgozom, nincsenek dobozos megoldások, így fix árlista sem.

“Mennyiért csinálsz weboldalt?”

Sokan írnak Facebookon, hogy “mennyiért csinálsz weboldalt?” és amikor a kapcsolati oldalamra irányítom őket, akkor érdekes módon nem hallok felőlük többet. Részemről nincs harag, én céltudatos és szorgalmas vállalkozókkal dolgozom csak együtt.⁣

Ez a kérdés olyan, mintha ⁣

  • a házamat építeném és a kivitelezőtől kérnék pontos árat, szerencsétlen meg azt se tudja, hogy kis kulipintyót akarok vagy emeletes medencés villát⁣
  • az esküvőmre készülve a lagzi helyszín lehetséges jelöltjeitől várnám az árat, de azt nem vagyok hajlandó közölni velük, hogy hány fővel számoljanak⁣
  • szépségszalonhoz keresnék üzlethelyiséget, és utólag érne a kellemetlen meglepetés, hogy a masszőr és a körmös sajnos nem fog beférni, mert nem beszéltük át az elején, hogy mi a terv⁣

⁣Ajánlatkérés Facebookon, Instagramon

A közösségi média oldalaimon keresztül küldött üzenetek alapján nem adok árajánlatot. Egyszerűen azért, mert az értékrendem és a szolgáltatásaim bővebb megismerése a weboldalamon az érdeklődőnek egy olyan átfogó képet ad, amit a közösségi média nem képes strukturáltan kommunikálni (ott csak apró morzsák, kiragadott gondolatok szerepelnek). 

Sokaknak például az áraim magasak, így ha a weboldalamon keresztül lép velem kapcsolatba, azzal már nyilván tisztában van, így elkerülhető mindkét fél részéről, hogy felesleges köröket fussunk. 

Az a tapasztalatom, hogy a social media oldalaimon keresztül érkezett ajánlatkérések az esetek 80%-ában komolytalanok.

Egy komoly vállalkozó egy ekkora befektetést nem akar egy messenger üzenetben elintézni, hanem előbb utánajár mindennek és mérlegeli az egyes alternatívákat.

Az idők során lecsiszolt folyamatommal garantálható, hogy azt kapod, amire szükséged van, nincsenek felesleges flinc flancok és mindketten pontosan tudni fogjuk, mire számítsunk.⁣

Űrlap elküldése

Minden projekt megkeresést a kapcsolati oldalamon fogadok. Az űrlap kitöltésével egy pár alap információt látok az elképzeléseidből, és sok esetben ezek alapján már lehet hasznos következtetéseket levonni. Az árak nem véletlenül vannak itt is feltüntetve: olyanok jelentkezését várom, akik tisztában vannak az áraimmal, és azzal is, hogy miért magasabb a piaci átlagnál, és kifejezetten az eredményeim miatt szeretnének velem dolgozni.

Az űrlap elküldésekor kapsz egy automatikus visszaigazolást a beküldött válaszaiddal együtt. Pár napon belül mindenkinek szoktam válaszolni.

Mi van, ha nem én vagyok az embered?

Ha a válaszaid alapján úgy látom, nem én vagyok a te embered, akkor is válaszolok, és mindenkinek igyekszem segíteni pár hasznos tanáccsal és/vagy más szakértők ajánlásával. Tehát semmiképp nem engedlek el üres kézzel.

Kapcsolódó cikk:

10 ok, miért leszek szimpatikus (vagy nem)

Ebben a cikkben bemutatom az általam képviselt értékrendet és egy jó képet kaphatsz arról, miért válassz engem.
Elolvasom

Kérdőív

Ha a válaszaid alapján úgy érzem, szimpatikusnak tűnsz és szívesen meghallgatnám a részleteket, akkor kapsz egy rövid kérdőívet. 

Mire kell számítani?

Ez pár egyszerű kérdést tartalmaz, és a célja az, hogy az elképzeléseidről egy jó képet kapjak. Szeretném látni, hogy milyen irányban gondolkodsz. A telefonos konzultáción rendelkezésre álló időt szeretem az érdemben fontosabb dolgok és üzleti célok átbeszélésével tölteni.

A válaszadás során nem kell izgulnod, nem kell értened a témához. Becsszó, nincsenek nehéz, bonyolult kérdések, pár perc alatt mindent meg fogsz tudni válaszolni. A legjobb tudásod szerint töltsd ki, és minden mást át fogunk beszélni.

Kapcsolódó cikk:

11 dolog, amit gondolj át, ha weboldalt szeretnél

A stratégiai tervezés sikeresebbé teszi a weboldal elkészítését. Készülj fel a lista alapján és legyen elsőre olyan weboldalad, amit megálmodtál.
Elolvasom

Miért hasznos számomra a kérdőív?

A kérdőív szintén egy újabb szűrő, és pár szöveges választ igénylő kérdést is felteszek benne. Aki csak a feleletválasztós kérdésekre hajlandó válaszolni, őket el szoktam utasítani, mert két dologra tudok következtetni: 1. nem veszi kellően komolyan a vállalkozása fejlesztését 2. eleve bizalmatlanul áll hozzám, ha nem szeretne pár ártalmatlan kérdésre sem válaszolni.

A kérdések számomra amiatt is roppant hasznosak, hogy segítenek felkészülni a konzultációra és már konkrét javaslatokat is tudok adni neked. Ha van meglévő weboldalad, vagy legalább közösségi média oldalaid, akkor abból nemcsak a szakmai információkat tudom kinyerni, hanem a személyiségedről is lesz némi sejtésem. Ami nem hátrány, hiszen csak azokkal dolgozom együtt, akiknek a munkásságát teljes mellszélességgel és hatalmas mosollyal tudom támogatni 🙂

Mi történik, ha kitöltötted a kérdőívet?

Ha a kérdőívet kitöltötted, és úgy látom a válaszaid alapján, hogy tudok segíteni, akkor kapsz egy linket, ahol időpontot foglalhatsz. Nincs más dolgod, mint várni a konzultációt, és készülni az esetleges kérdésekkel.

Konzultáció

Hol tartjuk? Milyen platform?

A legelső konzultáció minden esetben telefonos. Időről időre vannak olyan jelentkezők, akik ezt nem tudják elfogadni, és mindenáron videós online meetinget akarnak. Aki a folyamataimat nem tudja elfogadni, azzal nem fogunk tudni együtt dolgozni, mert ha már a legelején nem bízol a rendszereimben, akkor később sem fogsz. Így pedig nem tudunk jó eredményeket elérni.

Biztosan benned is felmerült a kérdés: miért telefonos konzultáció? Nagyon egyszerű. Azért, mert én közben végig jegyzetelek és igazán nagy bunkóságnak érezném, ha végig csak a fejem búbját látnád. Fordított helyzetben ez engem is zavarna. Szeretem a legnagyobb odafigyelést biztosítani az ügyfeleimnek, és ez a módszer bizonyult ebben a leghatékonyabbnak.

Hogyan zajlik a konzultáció?

A konzultációnak mindig van egy megszokott menete. Nagyjából 60 percet szokott igénybe venni. Néha egész hamar kiderül, hogy nem egymást keressük, akkor nyilván nem vesztegetjük tovább egymás idejét.

Izgulni nem kell, teljesen ártatlan kérdéseket fogok feltenni. Elengedhetetlen, hogy átbeszéljük a céljaidat és a jelenlegi elakadásokat, mert így tudom a leginkább személyre szabott megoldásokat javasolni. Így van, én nem feladat végrehajtó vagyok, hanem megoldásokat dolgozok ki. Gondolj rá úgy, mint amikor elmész egy orvoshoz, és azzal kezditek, hogy el kell mondanod a panaszaidat. Az orvos megvizsgál és mindezek után felállít egy diagnózist, majd javasol megoldást és konkrétan megmondja, hogyan, mivel tudsz javítani a helyzeteden.

Először mi is átbeszéljük a jelenlegi helyzetedet, problémákat (tüneteket), majd azt is, hová szeretnél eljutni.

Az ügyfelek sokszor gondolják, hogy ők pontosan tudják, mire van szükségük. De a valóságban ez általában épp az ellenkezője. Csak úgy gondolják, hogy tudják, közben pedig az első pár kérdés során máris kiderül, hogy az ő problémájukra egészen más megoldást javasolnék.

Ettől függetlenül nagyon szeretem, ha vannak már konkrét ötleteid, mert ez is azt mutatja, hogy proaktív vagy és nem várod, hogy a szádba adjanak mindent, hanem már utánanéztél a dolgoknak.

Ekkorra már körvonalazódik, hogyan is tudnék neked segíteni. Ha felmerült bennem kérdés a kérdőívre adott válaszaid alapján, nem világos, hogy mire gondolsz, vagy nem értek egyet, akkor kitérünk arra is. Transzparens szoktam lenni, nem tukmálok rád semmit, mert nem az a cél, hogy teletűzdeljük a projektet haszontalan funkciókkal, hanem az, hogy személyre szabott legyen a megoldás. Ugyanakkor el szoktam mondani azt is, ha az elérni kívánt cél érdekében nem javaslom, hogy kihagyjunk funkciókat, és akkor inkább kisebb lépésekben építkezzünk, de ne legyenek bóvli megoldások.

Itt megjegyezném, hogy éppen azért szeretem a WordPress rendszereit, mert nagyon rugalmas, így folyamatosan tud a vállalkozásoddal együtt fejlődni. Ez azt is jelenti, hogy nem kell először egy megugorhatatlan célt kitűznöd, hanem gondolkozhatunk különböző ütemekben, ahol minden ütem egy külön projekt. 

Végül pedig elmondok pár fontos technikai tudnivalót (szerződéskötés menete, előleg, fenntartási költségek, határidő, várható kezdési időpont) és a projekt menetéről is kapsz egy jó képet. 

Ha maradt még benned kérdés, akkor felteheted. A konzultáció alatt folyamatosan van lehetőség arra, hogy kérdezz. Kérdezz bátran, akár konyhanyelven, és akár kétszer is kérdezd meg ugyanazt. Ne feledd, neked nem kell értened a témához. Én azért vagyok, hogy segítsek.

Kapcsolódó cikk:

Mire figyelj árajánlatkéréskor, hogy ne szálljanak el az árak és elkerüld a rejtett költségeket?

Segítek, hogyan legyen csalódás helyett eredményes az együttműködés és megtaláld a neked való weboldal készítőt.
Elolvasom

Árajánlat

1 napon belül megkapod emailben az ajánlatot, amit a kérdőívre adott válaszaid és a konzultáción megbeszéltek szerint állítok össze személyre szabottan, dobozos megoldások nélkül. Emiatt nincsenek sávos áraim sem, csak a kiinduló díjakról tudsz tájékozódni. Minden vállalkozás egyedi, egyedi gondokkal és még egyedibb üzleti célokkal. Teljesen mást ajánlanék egy olyan szolgáltatónak, akinek a célja az árai növelése, és egy ugyanolyan vállalkozásnak, aki digitális termékekkel skálázná a bevételeit.

Mit találsz az ajánlatban?

Az ajánlatban minden fontos információt megtalálsz: mit tartalmaz az ajánlat és mit nem, opciók (ha beszéltünk róla) pl. profi fotós, tárhelyszolgáltató ajánlása, későbbi ütemekre vonatkozó becsült árajánlat (ha beszéltünk róla), valamint a várható kezdési időpont és egy vázlatos ütemezés.

Mindenkit bátorítok, hogy ha bármi nem világos, vagy nem így beszéltük meg, szóljon nyugodtan. Sok infó van egy árajánlatban, és szeretném biztosítani, hogy valóban azt rendeled meg, amit szeretnél.

Meddig érvényes az árajánlat?

Belátható, hogy a sok megkeresés miatt a konzultáción mondott kezdési dátumot nem tudom örökké neked fenntartani, hiszen ha mégsem vágsz bele a projektbe, vagy bármilyen életesemény közbeszól, akkor elvennéd a lehetőséget azoktól, akik komolyan gondolják és szeretnének velem mielőbb kezdeni. Így is általában 1-2-3 hónap múlva tudok leghamarabbi kezdési időpontot mondani.

Éppen ezért nálam úgy működik, hogy 3 munkanapig tartom fenn számodra az időpontot. Semmi gond nincs abból sem, ha 3 munkanap alatt nem tudsz dönteni, viszont ebben az esetben a kezdési időpontodat tovább nem tudom biztosan fenntartani, és lehet, hogy valaki lecsap rá.

Hogyan tudod fixálni a konzultáción megbeszélt kezdési időpontot?

3 feltétele van: az ajánlat elfogadása, a szerződés aláírása az eszerződés.hu rendszerén keresztül és az 50% előleg kifizetése. Mindez ha 3 munkanapon belül megtörténik, csak abban az esetben a tiéd az időpont. Komoly jelentkezőket várok, totojázókkal nem szeretnék együtt dolgozni.

Ha minden megvan, akkor bele is csapunk és kapsz egy szeretetcsomagot emailben a következő lépésekkel.

Tanulj tőlem ingyen

Szeretnél hasonló hasznos tippeket?

Ha még nem tetted, iratkozz fel a hírlevelemre a gyakorlatias tanácsokért, hogy hatékonyabb legyen az online megjelenésed és kommunikációd.

Gyere te is!

Hogyan NE veszítsd el a látogatókat a weboldaladon? - élő workshop

Egy gyakorlatias élő workshop szolgáltatás alapú vállalkozóknak a weboldalad teljesítményét rontó hibák kijavításáról, hogy a marketingbe fektetett erőfeszítésed, időd és pénzed megtérülőbb legyen.

Már majdnem megvagyunk... 85%

Írd be a neved és email címed, én pedig máris küldöm a segédletet.