EGY JÓ WEBOLDAL NEMCSAK PRESZTIZSKÉRDÉS
Ha a weboldalad nem mutat annak a szakértőnek, aki vagy, akkor azt a vállalkozásod is megérzi
(a bevételedről nem is beszélve)
Tudod, hogy kellene végre egy jó weboldal. Tudod, mert látod a jeleket:
- Hiába töltesz sok időt a különféle ügyfélszerzési módszerekkel, sztorizol, posztolsz, amennyit csak bírsz, de csak nem jönnek a várt nagy megrendelések
- Nem érted, miért mindig azok az ügyfelek találnak meg, akikkel csak a gond van és akik túl magasnak találják az áraidat
- Folyamatosan késő éjszakába nyúlóan dolgozol, mert nincsenek kiforrott rendszereid és hatékony marketinged, ami terhet venne le a válladról
- Szétcincálnak az érdeklődők, akik ugyanazokkal a kifogásokkal állnak elő és ugyanazokat a kérdéseket teszik fel újra és újra
- Nap mint nap kifolynak a kezedből a percek és azon kapod magad, hogy semmit sem fejeztél be, amit mára elterveztél. Pedig nem a csip-csup dolgokkal és manuális adminisztrációs feladatokkal kellene foglalkoznod, hanem a vállalkozásod fejlesztésével
Ismerős?
Az a helyzet, hogy ezek nem hobbi-szintű problémák, ezért a megoldásukra nem lesz elég egy hobbi-szintű weboldal.
– Marshall Goldsmith
Ha szintet szeretnél lépni, akkor valami jobbra, valami ütősebbre van szükséged annál, mint amit eddig csináltál.
A szakmádban eltöltött évek kemény munkája és a sok elégedett ügyfél után igenis készen állsz arra, hogy az online térben is megmutasd, igazi szakértő vagy, aki megéri a pénzét.
Készítsünk egy stratégikus, profi weboldalt marketing szemlélettel
- Növeld a szakértői státuszodat, az áraidat, ezzel együtt pedig a bevételeidet, hogy olyan életszínvonalat teremthess meg magadnak, ami miatt vállalkozó lettél.
- Egy profi weboldal segít olyan ügyfeleket bevonzani, akikkel igazán öröm a közös munka, akik nem nőnek a fejedre, értékelik és tisztelik a munkádat (és az idődet!), ezért nem kérdőjelezik meg az áraidat.
- A kidolgozott folyamatok és rendszerek terhet vesznek le a válladról, így jelentős mennyiségű időt spórolnak, amit kedvet szerint felhasználhatsz a bizniszed fejlesztésére vagy pusztán feltöltődésre.
“Nekem már ajánlottak szakértőt, aki állítólag szuper! De megnéztem a honlapodat és nekem nem kell más! 1000%, hogy te jobb vagy mindenkinél.”
Szeretnél te is ilyen visszajelzéseket kapni az oldaladra?
A megoldás:
Szakértői státusz kimaxoló weboldal:
Olyan weboldal, ami hitelesen és önazonos módon mutatja be a területeden szerzett tudásodat, tapasztalatodat, és ezek következményeként elért eredményeidet, biztosítva ezzel a szakértőknek kijáró tiszteletet, a nagyobb keresletet, a magasabb árakat és minőségibb ügyfélkört.
Mi mindent kapsz a közös munka során?
Egy személyre szabott és teljeskörű szakértői státuszt kimaxoló élménycsomag, aminek az eredménye egy egyedi weboldal az egyedi személyiséged megcsillogtatásával, ügyfélvonzó webszöveggel és marketing fókuszú felépítéssel. És egy csipetnyi önbizalomtuninggal.
Márkaépítési stratégia
A márkatervezés segít lézerpontosan meghatározni hogy mit, kinek és hogyan kell kommunikálnod
Megújult önbizalom
Miután rávilágítok, milyen különleges és egyedi vagy, egészen más szemmel fogod nézni a vállalkozásodat
Ügyfélvonzó szövegírás
Konverzióra optimalizált szövegírás, hogy az álomügyfeleid azonnal érezzék, hogy te vagy A TÖKÉLETES megoldás
Marketing fókusz
Marketing szempontú felépítés, ami építi a szakértői státuszodat, miközben megteremti a szükséges bizalmat
Egyedi design
A személyiségedet kiemelő egyedi design segít megfelelően kommunikálni az értékeidet és kapcsolódni az álom ügyfelekkel
Profi funkciók
Az üzleti céljaid eléréséhez dolgozzuk ki a funkciókat, értékesítési rendszereket és automatizációkat
Így készül a weboldalad
3 lépéses folyamatom élménygaranciával
Egy lecsiszolt folyamaton vezetlek végig, így minden projekt határidőre készül el, te pedig mindig tudod, mi a feladatod, így izgulás helyett valóban élvezheted a projektet.
Erős alapokra építkezünk. Megkeressük, mi tesz téged megismételhetetlenné és te magad is jobban megismered a vállalkozásodat. A márkaépítési tervezéssel tudni fogod, mit, hogyan és kinek kell kommunikálnod.
Ütős marketinggel és a szolgáltatásaid finomhangolásával összeáll a terv. Ezt ügyfélvonzó szöveggé alakítjuk, ami alapján elkészül a színvonalas és egyedi weboldalad profi funkciókkal, ami segít elérni az üzleti céljaidat.
Az értékesítési tölcséred és a rendszereid készen állnak, hogy lenyűgözzék a jobbnál jobb ügyfeleket. Nem engedem el a kezedet ezután sem, sokféle tudásanyaggal segítek eligazodni ebben az új világban.
Két fő szolgáltatásom:
Legnépszerűbb
1. Bemutatkozó weboldal szolgáltatás alapú vállalkozásoknak
Ha készen állsz a hobbi szintű weboldal helyett bemutatni, igazi szakértő vagy, aki magabiztosan elkéri a kívánt összeget.
Egyedi arculat, téged képviselő szöveg és ellenállhatatlan csomagolású ajánlat marketing fókuszú stratégiával és tervezéssel, hogy értékesítésre optimalizált online megjelenésed legyen.
Neked való, ha:
- pontosan tudod, ki az ideális ügyfeled és ismered a problémáikat úgy, mint a tenyeredet
- az eddigi próbálkozásokkal nem érted el a kellő sikereket, pedig megvan a szükséges szakértelmed, tapasztalatod és rengeteg elégedett ügyféllel dolgoztál már együtt
- szeretnél szintet lépni a vállalkozásodban, és egy olyan weboldalra vágysz, ami végre tükrözi az általad képviselt színvonalat
- készen állsz megmutatni a világnak, milyen értékes, amit csinálsz
- szívesebben töltenél több időt a családoddal és feltöltődéssel ahelyett, hogy időrabló feladatokkal foglalkoznál éjjelente
határidő: 6 hét
ár: 700.000,-Ft-tól
2. Webshop, online kurzusok, előfizetéses rendszer
A profi weboldalas csomag mellett automatizált értékesítési rendszereket is tartalmaz, amivel skálázhatod a bevételeidet és pénzzé teheted a szakértelmedet.
A felhasználók figyelembe vételével megtervezett és a vállalkozásod igényeire kiépített megoldások és rendszerek a passzív bevételi lehetőségek kiaknázásához.
Akkor ajánlom, ha
- rendelkezésre áll a marketing terv, validáltad a termék ötleteidet, mindössze egy megbízható rendszerre van szükséged
- a szolgáltatást már kimaxoltad, és annyi megkeresést kapsz, hogy már a klónozáson gondolkodsz, hogy mindenkit ki tudj szolgálni
- készen állsz beletenni a szükséges munkát és pénzt egy olyan rendszerbe, ami akkor is pénzt tud neked keresni, amikor épp az éndidődet töltöd
- digitális termékek és online tanfolyamok formájában szeretnéd minél több emberhez eljuttatni a bizonyítottan működő és értékes megoldásaidat
határidő: 8-12 hét
ár: 900.000,-Ft-tól
Érdekel pár korábbi projektem? Olvasd el az esettanulmányokat, amiből megtudhatod, milyen eredményeket értünk el és mit kaptak a pénzükért.
Várj, itt még nincs vége!
Minden projektnél ajándékba kapod ezeket az értékes extrákat:
- Folyamatosan bővülő videós oktatóanyagok a weboldalad magabiztos használatához
- Alapvető technikai SEO beállítások egy jövőbeli SEO tevékenység felkészítésére
- Google Analytics, Google Tag Manager és Search Console profi beállítása PPC szakember által
- Átadás után 1 hónapig technikai support
- Fizetős szoftverek díjának átvállalása az első évre
- Szakember ajánlás többféle területen (fotós, ügyvéd, logótervező stb.)
Most azon morfondírozol, hogy ezek magas árak. És igazad van. De nézzük meg, az mennyibe kerül neked, hogy NINCS profi weboldalad:
- Hány ügyfélről maradsz le, akik átmennek inkább a versenytárshoz, csak mert nincs olyan weboldalad, ami bemutatná, miért téged kellene választani?
- Mennyivel kerestél volna többet az elmúlt 1 évben, ha a weboldalad segített volna a megfelelő árakon értékesíteni, vagy skálázni a bevételeidet, például online kurzusokkal? Mennyi üzleti lehetőségről maradtál le, mióta a weboldalad már nem érted dolgozik?
- Hány órát töltöttél el a különböző ügyfélszerzési praktikák próbálgatásával, de mégsem jöttek az álomügyfelek? Hiába a sok marketing törekvés, ha a legfőbb online értékesítési felületed (= a weboldalad) kiábrándító.
- Mennyivel lett volna könnyebb az életed, ha az időrabló feladatokat elvégezték volna helyetted az automatizmusok?
- Mennyi pénzt dobtál már ki az ablakon különböző design sablonokra, és vártad hiába az üzleti fellendülést?
- És azt kiszámoltad már, hogy ha külön-külön felkeresnél szövegírót, marketingest, vállalkozásfejlesztési tanácsadót, designert és fejlesztőt, akkor mennyi lenne a végösszeg? (spoiler: bőven több, mint az én szolgáltatásom ára)
Fontos!
Nálam nem dobozos megoldásokat fogsz kapni, ezért egyszerre nem vállalok sok ügyfelet, hogy a teljes figyelmemmel a vállalkozásod fejlesztésére fókuszálhassak.
A helyek száma limitált, átlagosan 2-3 hónapos várólistával kell számolnod, így nem érdemes sokat halogatni a döntést.
Elégedett ügyfeleim
Ne nekem higgy, hanem azoknak, akik már dolgoztak velem:
Fantasztikus dolgokat alkottál, és sok olyan pluszt kaptam, ami hosszú távra megalapozza a munkáim sikerét. Rengeteg gondolkodást, utánajárást, nem kevés pénzt is megspóroltál nekem, amiért nagyon hálás vagyok.
Schmidt Judit
dietetikus
A honlap tökéletes lett! Olyan designt és olyan marketinget is kaptam egyben, ami visszaadja, hogy ki vagyok és hogyan dolgozom! Külső szemlélőként te hamarabb észrevetted a szolgáltatások értékét!
Soós Zsuzsanna
cukrászműhely nyitási és HACCP szakértő
Nagyon tetszett, hogy mennyire lelkes és támogató vagy, éreztetted velem, hogy sokkal jobban is bízhatnék magamban, az eredményeimben és ez egy jó lökést adott. Az elkészült weboldalra remek visszajelzéseket kaptam.
Sipos Andrea
termékmenedzser
Nagyon hálás vagyok a munkádért, és szívből ajánlak mindenkinek, aki egy igazán profi és egyedi weboldalt szeretne kapni úgy, hogy közben minden percét élvezi. Különösen tetszett, hogy odafigyelsz a részletekre és komplexen gondolkozol.
Bíró Bernadett
pénzügyi tanácsadó
ez egy nagy lépés. érthető, hogy vannak kétségeid
Gyakran felmerülő kérdések és félelmek
Abszolút megértem. A legjobbat akarod a vállalkozásodnak, és természetes, hogy oda szeretnéd tenni a pénzedet, ahová érdemes.
Az opcióid:
1. Egyedül próbálkozol, elvégzel egy csomó online tanfolyamot, otthagysz 600-800 ezer forintot, és megszámlálhatatlan munkaórát. Közben pedig még mindig ugyanott tartasz: nem jönnek az ügyfelek, magyarázkodnod kell az áraid miatt és nem az ideális emberek találnak rád.
2. Felkeresed egyesével az összes szakértőt: designer (100-300 ezer Ft), kivitelező (szintén 100-300 ezer Ft), szövegíró (100-200 ezer Ft), marketinges (100-400 ezer forint). Plusz árazd be azt az ráfordított energiát a részedről, hogy őket mind menedzseld!
3. Felkérsz engem, és teljeskörű szolgáltatást kapsz, ami segít lekörözni a versenytársakat és kimaxolni végre a benned rejlő szakértői státuszt.
Javaslom, olvasd el az esettanulmányokat, ahol látni fogod, mit kaptak a korábbi ügyfeleim a pénzükért.
A weboldal teljesíteni fogja azt a célt, amiért létrehozzuk: szakértőnek mutat be, informálja és edukálja az ideális célközönséget és ezáltal bizalmat és kapcsolatot épít. De egy fontos dolgot tudnod kell:
A weboldal önmagában nem generál forgalmat. Hiába van profi weboldalad, ha nincs, aki lássa. Mindenképpen szükséged lesz az átadás után marketingre. Ez lehet organikus (social media, SEO, PR, vendégblogolás és még megannyi más), vagy fizetős (Facebook, Google Ads és egyéb fizetett hirdetések).
Olvass erről bővebben itt: A 10 legnagyobb weboldallal kapcsolatos tévhit
Számolnod kell a tárhely és a domain éves díjával. Ezen kívül minden weboldalnak van fenntartási költsége: szoftver díjak és karbantartás.
A prémium, fizetős szoftvereket az első évre én állom helyetted, neked csak a 2. évtől kell fizetned. Hogy pontosan a te esetedben milyen szoftverköltségre kell számítani, az a funkcióktól függ, de minimálisan az ElementorPro, GeneratePress Premium és a WPRocket éves díjával kell számolnod, ez összesen kb. 153 USD.
Általában pár hónapos várólista van, pont ezért nem érdemes halogatni az ajánlatkérést. De hidd el, nagyon jól fog jönni neked ez az időszak.
A kitöltendő munkafüzeteken kívül például az összes többi szakemberrel is számolnod kell. Ha például csak ezután tervezel fotózást, akkor időpontot kell egyeztetned a fotóssal (ő se fog tudni holnapra időpontot adni), a kész fotók határideje pedig általában 2 hét.
Az ügyfeleim kivétel nélkül utólag mindig azt mondják, örülnek, hogy nem tudtunk azonnal kezdeni, mert így is alig volt idejük mindennel elkészülni.
No offense, de nem, nem tudod. Hacsak nem vagy marketing webszövegíró, nem fogsz tudni olyan szöveget írni, ami képes ügyfeleket hozni neked. Ha tudnál ügyfélvonzó szöveget írni, nem lennél itt, és nem lenne problémád a komoly ügyfelek bevonzásával.
Jó szöveg nélül lehet, hogy lesz egy egyedi megjelenésed, gyönyörű, modern és elegáns arculatod, de ha az első mondat, amit elolvasnak tőled, az, hogy “Üdvözöllek a weboldalon! XY vagyok, a … alapítója, 1991-ben végeztem a … szakon, célom, hogy ügyfeleim elégedettek legyenek”… Nos akkor készülj fel arra, hogy lentebb sem görget majd senki, hanem 2 másodperc alatt elhagyja az oldalt és a tökéletes arculatod nem tud érvényesülni.
Ha mindenáron te akarod megírni a szövegeidet, akkor nem én vagyok az embered. Én kizárólag olyan munkát adok ki a kezemből, amiről biztosan tudom, hogy eredményes lesz.
Egy apró észrevétel: ha most ezt olvasod, akkor az azt mutatja, hogy
a) már megpróbálkoztál vele korábban, de nem sikerült eredményes honlapot összehoznod
b) még mindig nem kezdtél hozzá.
Szóval az egyetlen jogos kérdés: meddig szeretnél még várni, hány ügyfeled menjen át a versenytársaidhoz és hány lehetőségről akarsz lemaradni pusztán azért, mert a központi online értékesítési felületed nem érted dolgozik?
Olvasd át ezeket is
Jól fogunk tudni együtt dolgozni, ha
- készen állsz megbízni bennem szakértőként, hogy segítsek elérni az üzleti céljaidat
- minimum 3-5 éves tapasztalattal rendelkező vállalkozó vagy, lecsiszolt szolgáltatással és sok korábbi elégedett ügyféllel
- szívesen befektetsz a vállalkozásodba, mert tudod, hogy ez segít elérni az ideális embereket és magasabb áron értékesíteni
- eredményes weboldalt szeretnél és ezért hajlandó vagy beletenni a munkát és rászánni az időt
- valóban értékteremtésről szól a vállalkozásod, jobbá teszed az emberek életét a szolgáltatásoddal
- kooperatív partner vagy, akivel szuperül lehet ötletelni, de kiveszi a részét a megvalósításból is, és nem várja a sült galambot
Többet szeretnél tudni? Irány a Rólam oldal vagy a cikkem, ami segít a választásban: 10 ok, miért leszek szimpatikus (vagy nem).
Nem én vagyok a te embered és nem leszek szimpi, ha
- nem vagy hajlandó befektetni a vállalkozásodba, miközben szeretnél minél magasabb áron értékesíteni
- mindent jobban tudsz másoknál, ezért valójában nincs is szükséged rám
- a fogorvosodnak is magyarázkodnia kell, hogy mikor melyik fúrófejet használja, és a fodrásznak is te szabod meg, milyen samponnal mossa a hajadat
- tudsz olyat, aki ugyanezt a színvonalat olcsóbban megcsinálja neked
- még csak 1-2 éves a vállalkozásod, és gőzöd sincs a célközönséged valódi gondolatairól
- nem vagy hajlandó munkát beletenni a projektbe, túl elfoglalt vagy ahhoz, hogy a projekttel foglalkozz
- csak a divatvonatra szeretnél felülni és marketing terv nélkül akarsz nulla munkával passzív bevételt előfizetéses vagy oktatási rendszerrel
- csak feladat végrehajtót keresel és nem pedig olyasvalakit, aki segít szintet lépni a vállalkozásodnak