Esettanulmány:
Schmidt Judit
dietetikus, tartalomgyártó és wellbeing szakértő
Judit nem lakossági tanácsadással foglalkozik, hanem olyan cégekkel, márkákkal dolgozik együtt szívesen, akik átlátható módon foglalkoznak az egészségmegőrzéssel, edukációval, prevencióval, és színvonalas módon kommunikálnak.
16 éves szakmai tapasztalatával fantasztikus szakmai tartalmakat készít változatos ügyfélkörének, sok prevenciós informatikai projektben vállalt szerepet, emellett rengeteg média megjelenéssel is büszkélkedhet.
“Felülmúltad minden várakozásomat! Már most várom a következő munkánkat”
Lenyűgöző eredmények
Eddigi legjobban fizető munka elnyerése
Egy hónappal a weboldal átadása után megtérült a befektetett munka, mert befutott egy nagynevű és presztízsű, nem mellesleg pedig az eddig legjobban fizető felkérése Juditnak.
16 éves szakmai pályafutása profi összefoglalása
A több, mint 100 média megjelenéséből készített szűrhető adatbázis egy olyan egyedi rendszert hoztunk létre, ami a szakértői bázisa maximális kimaxolása.
Végre komolyan vehető a szolgáltatása
Nem függ többé a social médiától, helyette van egy modern, egyedi és informatív online felülete, ahol az ideális ügyfelei egy jó képet kaphatnak arról, mi mindenben tud segíteni.
A projekt fő céljai
Judit többféle platformon is kommunikált (Youteefool néven is ismerheted), viszont nem volt egy olyan központi online felülete, ahol
- a 16 éves szakmai pályafutása alatt végzett munkái és tapasztalatai az őket megillető helyen össze vannak gyűjtve, informatív és Judithoz passzoló egyedi módon
- van egy saját arculata, ami 100%-ban őt képviseli, így akik szeretnének vele dolgozni, ízelítőt kaphatnak a stílusából
- minden adott hozzá, hogy egy olyan piaci szereplő lehessen, akit komolyan kell venni és aki kiemelkedik a versenytársai közül, így nagyobb felkéréseket is kapjon
Arculat
Juditnál kétféle logó készült, az egyik a weboldalára, a másik pedig a szakmai alteregója, Youteefool számára. Ez utóbbi készült el először Judit logótervezője által. Mivel az telitalálat volt, és korábban hasonló színvilágú moodboardot prezentáltam Juditnak, így nem volt kérdés, hogy az irány tökéletes.
Elsődleges fontosságú volt, hogy corporate ügyfeleket szeretnénk az arculattal bevonzani, ugyanakkor meg akartam jeleníteni Judit sziporkázó, mindig vidám és energikus személyiségét, ami az általa írt cikkekben is abszolút átjön.
A weboldalára kerülő logó egyszerű, kétféle betűtípus kombinációja az arculati színeivel megjelenítve.
Készítettem egy egyedi, vidám, mégis üzleties benyomást keltő geometrikus mintázatot is, amit számos helyen felhasználtam, és azóta Judit is előszeretettel alkalmazza az előadásai során. Segít kiemelkedni a tömegből és mivel rendszeresen használja a marketingjében is, az emberek már csupán erről is felismerik.
“A design az szívem csücske lett, profi, egyedi, elegáns. Nem ügyfélként, hanem emberként vehettem részt a precízen kidolgozott folyamatban és immáron egy szuper weboldal büszke tulajdonosa lehetek.”
Schmidt Judit
Szövegírás
Judit egyik nagy célja volt a weboldallal, hogy általa nagyobb felkéréseket is kapjon dietetikai előadás vagy TV szereplés, interjú formájában. Nála konkrétan olyan masszív szakértői bázisról beszélhetünk, amit a sokéves szakmai pályája alatt összegyűjtött, hogy már ez a mennyiség önmagában is egy nagyon erős érv volt az ügyfelei szemében.
Mivel alapvetően dietetikai szakmai tartalmak készítésével segíti ügyfeleit, emiatt a szakmai hitelességére helyeztük a hangsúlyt a szövegírásban, és arról beszéltünk, milyen előnyei lehetnek egy cég számára, ha nem a marketinges kolléga írja a dietetikai cikkeket.
Judit egy sziporkázó és végtelenül vidám személyiség, ezt a szövegben és a designban egyaránt megmutattuk.
Megbízói számára a tartalomgyártásnál az olvasottság legalább annyira fontos, mint a szakmaiság A weboldalán keresztül Judit energiája is átjön, megtöltve élettel és egyediséggel az oldalt, így az érdeklődők már célirányosan veszik fel vele a kapcsolatot.
Weboldal
Judit honlapja esetében az alábbi részfeladatok kerültek kivitelezésre:
- Főoldal és konverzióra optimalizált aloldalak: rólam, kapcsolat
- Szűrhető és kereshető adatbázis a Megjelenéseim oldalon, egyedi desingnnal, Judit számára is könnyen kezelhető admin felülettel
- A Visszajelzések oldalon korábbi ügyfélvélemények olvashatók
- Blog oldal edukációs és informatív cikkekkel, dinamikus egyedi sablonokkal
- És természetesen a konverziós célok teljesülésének méréséhez az egyedi köszönőoldalak, melyek további kapcsolatépítési lehetőséget is biztosítanak
- Személyre szabott 404-es és karbantartási oldal
És az extrák
Judit olyan ajándékokat kapott, amik segítséget jelentenek a személyes márkája építésében:
- Egyedi Linktree, ami nemcsak segít kiemelkedni a tömegből, de profi benyomást kelt és célirányosan végzi el az útbaigazítást is
- Testreszabott Instagram poszt sablonok az egységes arculati megjelenésért
- Tartalommarketing ötletek, hogy az átadás után segítsen a marketingben és a forgalom növelésében
- Végül pedig egy promó mockup fotót is kapott, hogy méltóképpen ünnepelhesse meg a közösségével a weboldal elkészülését
Mini interjú
Mi a véleményed a kész weboldalról? Melyik a kedvenc részed? – Szuper lett és egyedi! A megjelenések funkcionalitása felülírta minden eddigi várakozásomat.
Mi az a 3 dolog, amivel szerinted kiemelkedek a többi weboldal készítő közül? – 1. többet nyújtasz, mint ami elvárt lenne, ettől nő az értéke a munkádnak 2. kedves, inspiráló vagy, így a személyed is plusz tényező 3. nem sablonos, amit csinálsz, hanem egyedi
Mi volt a véleményed az ügyfélélményről és a folyamatról? – Nagyon kreatív és abszolút személyre szabott lett a honlap, sokat beletettél, ami több, mint a webdesign. Emberként és nem ügyfélként foglalkoztál velem. Nagyon sok energiát és motivációt adott a sok pozitív visszajelzésed, és az, hogy biztonságban éreztem magam.
Készen állsz egy szakértői státuszt kimaxoló weboldalra, amivel lekörözheted a konkurenciát?