Esettanulmány:
Rácz Gréta
táplálkozási tanácsadó
Gréti evidence-based táplálkozási tanácsadást nyújt ügyfeleinek egyéni szolgáltatás és a grEATest előfizetéses klub segítségével.
Divatdiéták, önsanyargatás és mágikus módszerek helyett a tartós eredményekben hisz és erre tanítja a lelkes közösségét is. Irányzatok nélkül, inkább az alapismeretek megtanítása a célja. Missziója az életmódváltással kapcsolatos negatív gondolkodás és a média keltette önértékelési problémák megreformálása.
“Kitti, egy csoda vagy! A végeredményt mintha rám öntötték volna!”
Lenyűgöző eredmények
A világot járja a havi passzív jövedelemnek köszönhetően
A közel 200 főt számláló grEATest klub lehetővé tette számára, hogy megvalósítsa az álmait, és ott éljen a világban, ahol szeretne.
Vállalkozás skálázása előfizetési rendszerrel
Nincs már rákényszerítve, hogy egyéni ügyfeleket vállaljon, helyette stabillá és tervezhetővé vált a havi bevétele és egyszerre bármennyi embert ki tud szolgálni.
Magabiztos szakértői státusz egy telített piacon
Hihetetlen lendületet és szakmai megbecsülést biztosít neki a teljesen automatizáltan működő értékesítési gépezete, ahol sorra ugorja a szinteket.
A projekt fő céljai
Gréti vállalkozása egy olyan mérföldkőhöz érkezett, amikor szüksége volt egy olyan professzionális online felületre, ami:
- 100%-ban őt és az értékrendjét képviseli, az arculata pedig alkalmas arra, hogy megkülönböztesse a versenytársaktól
- Technikailag és felhasználói élményben is megfelelően támogatja a passzív bevételt hozó előfizetéses rendszerét
- Lehetővé teszi az utazós életstílus fenntartását a teljesen automatizált folyamatoknak köszönhetően, így ténylegesen csak az újabb tartalmak létrehozására kell fókuszálnia
Arculat
A napsárga szín Gréti egyik kérése volt az arculatot illetően, és végül ez lett a logó fő színe. Azt a pozitivitást sugallja, ami a kommunikációban is nagy szerepet kap: az életmódváltásnak nem kell görcsösnek, nehéznek lennie, sokkal inkább szól a kiegyensúlyozott, bűntudat nélküli táplálkozásról.
Van benne egy kis színátmenet, ami aranyosan csillogó hatást kölcsönöz. A kör azt jelöli, hogy teljeskörű, komplex tudást kapnak az ügyfelek. Ám van benne egy kis játékosság, nem egy szabályos kör, ami utal arra, hogy Gréti szemléletmódja nagyban eltér a szokványostól.
Ehhez illeszkedően készítettem el a grEATest logóját is, ami szín, tipográfia és hangulat tekintetében is tökéletesen illeszkedik az arculatba és sokoldalúan felhasználható.
Amit nekem létrehoztál, az nem csak egy weboldal, ahol megnézhetik az emberek mivel foglalkozom, hanem egy tökéletes rendszer. Minden részletben magamat látom, amit képviselek, szöveggel, elrendezéssel, designnal kifejezve.
Rácz Gréta
Szövegírás
Gréti elképesztő közösségépítő tehetség 16 ezres követőtáborral, és pont azért tudott nagy sikereket elérni ilyen rövid időn belül, mert maximálisan az ügyfeleire hangolta a tevékenységét. Általuk alakította az ajánlatát, folyamatosan edukálja őket, kérdezz-felelek tartalmakat gyárt, így a vállalkozásának minden szegmense a piacon validált ötlet alapján került kivitelezésre.
A személyisége és az általa képviselt szemléletmód megosztó, de pont ezért tud ilyen ügyesen márkát építeni. Ezt a weboldalának a szövegében is mindenképpen meg akartam jeleníteni, hiszen tökéletesen átjön belőle, hogy milyen jól ismeri a témájához kapcsolódó fájdalompontokat, mennyire felkészült a kifogásokkal kapcsolatban és milyen értékeket tart fontosnak.
Könnyűvé tettük a hozzá való kapcsolódást és a vásárlási döntés meghozását.
Weboldal
Első lépésben elkészült Gréti weboldala, következő lépcsőben pedig a webshop és az előfizetéses rendszer került kivitelezésre.
- Egy ütős főoldal és a kezdő életmódváltóknak hasznos aloldalak: Kezdd itt, Szolgáltatások, Rólam és Ti írtátok
- Nagyszerűen teljesítő landing oldal a grEATest előfizetéses klubnak
- A grEATest klubfelület és a hozzá tartozó, folyamatosan bővülő tartalmaknak létrehozott felhasználóbarát felületek
- Tagsági és előfizetéses rendszer, valamint fizetési felülettel összekötött online időpontfoglalás
- Kapcsolatfelvételi lehetőségek, amelyek a klub miatt kicsit háttérbe szorulnak
- Blog oldal edukációs és informatív cikkekkel
- Különböző landing oldalak a webinarok és egyéb, kampányokat kiegészítő események számára
- Köszönőoldalak a konverziós célok teljesülésének méréséhez és további kapcsolatépítési lehetőséghez
- Személyre szabott 404-es és karbantartási oldal
És az extrák
Gréti számtalan izgalmas ajándékot kapott, amivel teljes lett a szakértői státuszát kimaxoló online értékesítési rendszer:
- Többféle, nagysikerű csaliajánlatát arculatra szabva, amit több, mint 13 ezren töltöttek már le!
- Csaliajánlathoz tartozó landing oldal és köszönőoldal a hatékony hirdetésekhez és az eredmények mérésének megkönnyítéséhez.
- Üdvözlő email sorozatok
- Kosárelhagyást minimalizáló rendszerek és automatikus tájékoztató emailek az új előfizetők számára
- Arculatra szabtam az összes digitális termékét, így mind profi benyomást kelt és élvezet őket használni
- Facebook csoport borítókép
Mini interjú
Mi volt a véleményed az ügyfélélményről és a folyamatról? – Szerintem erre születtél, nagyon profi. Neked az ügyfél az első, és ezt nem csak mondod.
Hogy tetszett a weboldal készítési folyamatom? – A folyamat során egy kérésem volt, hogy mindig szólj, hogy nekem mi a feladatom. Ezt egy nagyon jól működő rendszerben meg is tetted és a kommunikációnk is gördülékeny volt. Nagyon élveztem. Nem hiába dolgozunk azóta is együtt.
Miért ajánlanál másoknak? – Nem is tudom, hol lennék nélküled. Hálás vagyok érted nagyon. Sokkal profibb és lelkiismeretesebb vagy, mint pár ‘ősmotoros’.
Gréti videós visszajelzése Mexikóból 🙂
Készen állsz egy szakértői státuszt kimaxoló weboldalra, amivel lekörözheted a konkurenciát?